CEMP Experience

A CEMP Sales House divíziójaként működik tovább a CEMP Experience

2016. január 08. - b.mimi

2016 januárjától a szórakoztató-kulturális kiadványok értékesítését, és a CEMP Csoport kiadványainak képviseletét a kulturális piac szereplői felé a CEMP Sales House kultúra diviziója veszi át.


A korábban a CEMP-X Kft-vel létrejött, de 2015. december 31-ig még nem teljesült szerződéseket a CEMP Sales House átveszi és azokat teljesíti, míg 2016. január 1-től kezdődően ügyfeleink a CEMP Sales House-on keresztül rendelhetik meg hirdetések közzétételét a CEMP Csoport kulturális tematikájú felületein.

Az átszervezés során az értékesítési csapatban nem történt változás, a divíziót továbbra is Csasztvan Nóra, a korábbi CEMP Experience értékesítési vezetője irányítja.

További informácókért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

 

Cimkék: cemp-x cemp sh

Az Origo Filmstúdió Jégrevü produkciójában az orosz jégbalett legnagyobb sztárjai szerepelnek, ami fő üzenetként a kreatív anyagokon is megjelent. A több, mint egy hónapos, számos kiadványunkat és minden platformot (desktop+mobil+tablet) érintő kampány során sikeres natív megoldást is alkalmaztunk. jegrevu_divany_roadblock_1117_masolata2.jpg

Megrendelő: O.F. Delta Kft
Hirdető: Origo Filmstúdió
Kampány: Jégrevü

A Dívány Orosz tematikus hét keretében 14 szerkesztőségi anyag készült orosz kultúra, divat, sport, gasztronómia, pszichológia témában. A legnépszerűbb, gazdag orosz fiatalokról szóló cikket 43.573 egyedi látogató olvasta.
A tartalom Index címlapi Dívány doboz kiemelést kapott, és Dívány vezető anyagok között is megjelentek a cikkek, melyek összesen 171.000 oldalletöltést értek el. Az Orosz hetek mellékleten, valamint az egyéb Dívány felületeken display hirdetések futottak, melyek közel 2,5 M reklámmegjelenést (AV) és átlagon felüli kattintási arányt eredményeztek.

Köszönjük az O.F. Delta Kft együttműködését!

(Forrás: Dívány belső statisztika, Advertcium Adserver NG.)

Natív megoldásokról, tematikus mellékletekről érdeklődjön sales kapcsolattartójától vagy írjon nekünk

 

Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

A kulturális portál eddigi rovatvezetője november 2-től vette át a kiadvány irányítását Zsoldos Dávidtól.

„Komoly kihívásként és szép feladatként tekintek a főszerkesztői munkára, ami az ország egyik meghatározó kulturális portálja élén egyaránt kell, hogy szóljon az elmúlt közel másfél évtized alatt felhalmozott értékek és a hitelesség megőrzéséről, valamint az idén augusztusban elkezdett strukturális és arculatbeli változások továbbviteléről. Nagyra becsülöm mindazt, amit Dávid az alapítástól kezdve a Fidelio Médiáért tett, és bízom benne, hogy a CEMP-X tanácsadójaként a jövőben is lesz lehetőségünk a közös munkára” - nyilatkozta Várhegyi András.

„Tavasszal azért vettem át újra a Fidelio.hu főszerkesztését, mert a belső átalakulások és a site megújulása közepette ez tűnt a legegyszerűbb megoldásnak. A tényeges főszerkesztői munka egy részét ugyanakkor már az elmúlt fél évben is András végezte, aki ebben az időszakban bebizonyította, hogy nemcsak személyiségét tekintve, de munkabírásával is maximálisan alkalmas erre a feladatra” – nyilatkozta a váltásról Zsoldos Dávid.

Andacs Botond, a Fidelio Média új ügyvezetője szerint: „A szerkesztőség egy emberként András mögött állt, az pedig fel sem merült bennünk, hogy kívülről hozzunk embert. Dávid távozásával olyan kolléga kell erre a posztra, aki a folyamatosságot, a Fidelio legjobb hagyományait tudja képviselni az olvasók és az ügyfelek felé.”


Várhegyi András (1985) újságíró, szerkesztő, kritikus. A Pázmány Péter Katolikus Egyetemen és a Károli Gáspár Református Egyetemen folytatott bölcsészettudományi tanulmányokat. 2012 óta dolgozik a Fidelio Médiánál. Több éve vezet színházi beszélgetéseket, közönségtalálkozókat, rendszeresen publikál kulturális folyóiratokban, az írott sajtó mellett pedig rádiós jártasságra is szert tett: 2005 óta vezet és szerkeszt kulturális tematikájú műsorokat a Civil Rádióban, továbbá a Klasszik Rádióban is hétről-hétre hallhatók interjúi.

A Fidelio.hu 2002 szeptemberében indult, 2014 ősze óta CEMP-X kiadványcsoport része. Az elmúlt közel másfél évtized alatt az ország egyik legfontosabb információforrásává, véleményformáló kulturális portáljává nőtte ki magát. A Fidelio.hu körül kialakult aktív internetes közösséget a szellemi élet szakemberei és a kultúrafogyasztó nagyközönség közösen alkotják. A site 2015 augusztusában teljes megújuláson esett át: új designt, letisztult arculatot, egyszerűbb kezelőfelületet kapott, hogy még hatékonyabban tudjon megfelelni a folyamatosan alakuló olvasói igényeknek.

(Forrás: Fidelio.hu)

A médiaajánlat megtekinthető itt.

kulturpart_blogra_1.jpg

A 2008-ban alakult, népszerű online kulturális magazin, Novák Péter Kultúrpart Csoport társulásának zászlóshajója 2015 novemberében Magyarország legnagyobb közösségi blogszolgáltatójára, a Blog.hu-ra költözött! A közel 50 000 cikkel, videóval, és fotóval útra kelt Kultúrpart értékes, sokszínű kulturális tartalommal teszi gazdagabbá a CEMP portfoliót, míg a CEMP csoport a mai tartalomfogyasztási szokásoknak megfelelelően mobil képernyőkön is szépen mutató oldallal, valamint Indexen és társoldalain történő kiemelésekkel támogatja a kiadványt. Az olvasók már korábban is találkozhattak Kultúrpart videótartalmakkal az Indexen és az Indavideón, de ezentúl hírek és cikkek is felbukkannak majd a felületeken. A CEMP csoport az image építés mellett szélesebb körű elérést és kulturális tartalomra fogékony, prémium célcsoportot kínál a Kultúrpart minőségi, minden művészeti ágat felölelő kulturális tematikáihoz.

kulturpart.blog.hu

Médiaajánlatért kérjük keresse kapcsolattartóját!

A Közép Európai Média Zrt. (CEMP) igazgatóságának stratégiai tanácsadójaként, a csoport „kulturális nagyköveteként” tevékenykedik a jövőben Zsoldos Dávid, a kulturális online kiadványokat (PORT.hu, Fidelio, Színház.hu), a print portfoliót, a kulturális és média szegmens sales-területét, valamint a nemzetközi adat üzletágat és a rendezvényszervezési tevékenységet magába foglaló CEMP-X eddigi vezetője. Feladatait Andacs Botond veszi át, a kulturális cégcsoport szakmai munkáját felügyelőbizottság is támogatja majd.

Az operatív feladatoktól közös megegyezéssel, saját kérésére megváló Zsoldos Dávid feladatait ügyvezetőként 2015 novemberétől Andacs Botond veszi át, az újonnan megalakuló szakmai felügyelőbizottság elnöke pedig az anyacég igazgatóságának operatív tagja, Balogh Gabriella lesz. Az adat üzletágért (PORT Data) változatlanul Parragh Gábor, a CEMP-X sales tevékenyégéért pedig Csasztvan Nóra felel.

 „A CEMP-X-ben minden általam eddig felügyelt területre megvan az alkalmas ember, ugyanakkor menedzserként engem elsősorban a szorosabban vett kulturális terület érdekel, amelyre az elmúlt években jóval kevesebb időt tudtam szánni, mint szerettem volna –most lehetőségem lesz erre. Kitűnő szakembereket ismerhettem meg itt, és nagyra értékelem, hogy a CEMP vezetése nyitott volt a közös munka újrahangolására. A kapcsolat nem szakad meg, csak átalakul: stratégiai és kulturális tanácsadóként fogom segíteni a CEMP törekvéseit.” – nyilatkozta a döntésről Zsoldos Dávid.

„A legnagyobb hazai online kulturális kiadványcsoport megvásárlását követő 2015-ös év a reorganizáció időszaka volt, összehangoltuk a két médiacég eltérő munkafolyamatait, megszüntettük a párhuzamosságokat. Valamennyi üzletágban kialakítottuk a jövőben is sikert hozó önálló stratégiáját. A Zsoldos Dávid által vezetett csapat az elmúlt években egyedülálló kulturális portfoliót épített fel, amelynek eredményei a Közép Európai Média (CEMP) cégcsoport fontos önálló tagjaként javultak. Mivel a kiadói operatív munka lekerült Dávid válláról, tudásával, energiájával és elkötelezettségével a maga által is fontosnak tartott területeken tudja segíteni nem csak a CEMP-X, hanem a CEMP csoport egészének tevékenységét.” – közölte a CEMP igazgatósága.

Zsoldos Dávid (1975) a Zeneakadémián végzett, a Fidelio Médiát 2002-ben alapította. A cég 2012-ben összeolvadt a Libri (ma Libri-Shopline) többségi tulajdonában lévő PORT.hu-val, majd 2014 őszén a teljes cégcsoportot megvásárolta a CEMP, azóta viseli a CEMP-X nevet. A hat országban, tíz cégben több mint 120 embert foglalkoztató csoport jelenteti meg a PORT.hu, Fidelio.hu és Színház.hu online kiadványokat, a Fidelio és PORT print magazinokat és a márkamagazin-portfoliót (Müpa Magazin, Opera Magazin, Herend Herald stb.). Az üzletághoz tartozik még a CEMP kulturális médiaértékesítése és rendezvényei, a PORT Ticket jegyszolgáltatás és a Magyar Nagylexikon Zrt. is.

A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) Magyarország egyik legnagyobb hazai tulajdonú online médiacsoportja. Kiadványai közé tartozik többek között az Index-csoport, a portfolio.hu, a napi.hu, a femina.hu, az InfoRádió, illetve a jelen hírben szereplő CEMP-X kiadványcsoport is.

 

 

A legnagyobb nemzetközi szereplők közül elsőként a Mozilla Firefox böngészője kezdte el korlátozni az .swf kiterjesztésű fájlok megjelenítését, vagyis felhasználói engedélyhez köti azt. A közeljövőben ugyanerre készül a Google Chrome is. Emiatt a hazai online piacon elterjedt .swf hirdetések lejátszását a CEMP-X Kft nem tudja garantálni.

Ezért javasoljuk hirdetőinknek, hogy display hirdetési kampányaikhoz kép (.jpg., .png., .gif) vagy HTML, HTML5 formátumú kreatívot biztosítsanak, valamint a külső adservert meghívó hirdetési kódok mögé is hasonló formátumú kreatívot helyezzenek el.

Mivel ez a folyamat a CEMP-X Kft működésén kívül álló okokból, az internet sajátos jellegéből fakadóan fellépő technikai körülmény, ezért a hirdetések megjelenésének felelősségét a CEMP-X Kft nem tudja vállalni, ugyanakkor Általános Szerződési Feltételeivel összhangban mindent megtesz annak érdekében, hogy Partnerei üzleti érdekei ne sérüljenek.

Az együttműködést köszönjük!

Cimkék: swf HTML5

poszthoz_2.jpg

2015. augusztus 18-án megújult a Fidelio.hu, az ország egyik legnagyobb kulturális portálja, hírekkel, kritikákkal, interjúkkal és egyedülálló adatbázisokkal. A teljes kiadvány új designt kapott, a kezelőfelület egyszerűbb, letisztultabb lett, egyes rovatok átalakultak. A megújulás a kiadvány desktop, mobil és tablet felületét egyaránt érintette. 

Hirdetői szempontból az alábbi lényeges változások történtek:

  • reszponzív oldal
  • új szponzorációs megoldás: wallpaper
  • új banner formátumok: landscape (728x410 px), adaptive ad - george (748x560 px)
  • rich media megoldások: interstitial (970x550 px, 8 mp), XL layer (970x550 px, 8 mp)

Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Július 1-jén megújult a PORT.hu, a leglátogatottabb hazai kulturális programajánló portál.

A teljes kiadvány új designt kapott, az alábbi főbb változások történtek:

  • megújult képgaléria: a 3. kép helyén dragon (1138x640 px) vagy roadblock (640x360 px) hirdetés jelenik meg,
  • fix roadblock (640x360px) hirdetési zóna a nyitóoldalon, a Jegyajánló felett,
  • a nyitóoldali kiemelt TV ajánló megváltozott,
  • TV nyitóoldalon az esti műsor szponzoráció átalakult (korábbi nevén 20 órás műsorsáv szponzoráció),
  • a Mozi, Gyerek és Színház rovatotokon a a kereső box és annak szponzorációja újra lett gondolva,
  • és a kisebb rovatok kiemelt ajánlója is megváltozott.

port_hu.JPG

A mostani redesign a kiadvány desktop és tablet felületét érintette. A PORT.hu mobilweboldal a 2014-es megújulás során kapott új "köntöst".

Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Szólj hozzá!
Cimkék:

Márkus Gábor kereskedelmi igazgató távozását követően Csasztvan Nóra értékesítési vezető irányítja a CEMP-X értékesítési csapatát Ziegler Gábor, a CEMP Sales House és Zsoldos Dávid, a CEMP-X ügyvezetője támogatásával.

Réz György, a Fidelio.hu főszerkesztője a továbbiakban a PORT.hu felelős szerkesztőjeként segíti Pusztay András főszerkesztő munkáját, az ország legnagyobb szórakoztató-kulturális online kiadványának küszöbön álló megújulását. A Fidelio.hu főszerkesztői feladatait a Fidelio Média ügyvezetője, a site egykori alapítója, Zsoldos Dávid vette át.

Csasztvan Nóra 2010. februárjában csatlakozott a CEMP Sales House csapatához, ahova több éves rádiós, tévés és online értékesítési tapasztalatokkal érkezett. A CSH színeiben 3 éven keresztül senior account managerként közvetlen ügyfeleket, később az M-Csoportot és a kapcsolódó partnereket kezelte. A bankszektorral való kapcsolattartáson túl 2014. januárjától értékesítési vezetőként irányítja a CEMP SH Kft. direkt értékesítési csapatát. 2015. januárjától támogatja a Travelo sales részlegének CSH-portfólión belüli hirdetéseinek kezelését, koordinálja továbbá a CEMP-X sales CSH felületeinek értékesítését kult, média, marketing és oktatás szektorbéli partnerek felé.

Márkus Gábor 1997-ben a rádiózás területén kezdte a médiapiaci pályafutását.  2011 óta dolgozott a CEMP által tavaly októberben megvásárolt kulturális portfolióhoz kapcsolható cégekben, a Fidelio Média ügyvezetőjeként, illetve annak a PORT.hu-val történő egyesülését követően a Libri Média (LS Média Network) kereskedelmi igazgatójaként. Ő irányította a Fidelio Média és PORT.hu értékesítési csapatának integrálását, tevékenysége során a cégcsoport nyomtatott kiadványainak száma megduplázódott és az időközben Magyarország legnagyobb szabadidős és kulturális portfóliójává váló csoport média-árbevétele évente átlagosan 15%-kal nőtt.

Szólj hozzá!
Cimkék:

Megjelent a PORT magazin májusi száma


port_cover_2015_05_rgb.jpgMárciustól megújult külsővel és tartalommal jelentkezik a PORT magazin, amely a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) tulajdonában lévő PORT.hu tartalmaira alapozva elsősorban Budapest és Pest megye legszínvonalasabb kulturális-szabadidős programjaiból nyújt válogatást a fővárosi fiataloknak és fiatalos felnőtteknek. A több mint 600 ponton terjesztett ingyenes magazin ezentúl havonta jelenik meg programajánlókkal, interjúkkal, vidéki és külföldi kitekintéssel. A májusi lapszámban Az élen szeretnék végezni – Interjú Csemer Boglárkávall, MOSZFILM-nap az Urániában, Nagy-Szín-Pad! tehetségkutató verseny, Országos Team Slam Döntő, Coca-Cola Testébresztő Női futógála. A mozipremiereken, koncert-, party-, kiállítás- és színházajánlókon túl bemutatásra került három budapesti Barnasöröző, valamint kedvenc budapesti sétaútvonalaink.

A lap kiadója és terjesztője a Fidelio Media Kft., értékesítője a Cemp-X Kft

 

 

JAZZNAP.hu, 2015. április 30.

22 magyar és nemzetközi előadó, 15 helyszínen

jazznap_hu_krea.jpg2011-ben Herbie Hancock javaslatára az UNESCO április 30-át Nemzetközi Jazz Nappá nyilvánította, és Párizsban a közgyűlésen, az azóta elhunyt világhírű magyar zongorista, Vukán György adott koncertet. 2015-ben is hasonló nagyszabású műsorral készül a Harmónia Jazzműhely és a Fidelio.hu. Szeretnénk mindenhová elvinni a jazz zenét az országban és a határon túl is a magyar kultúrterületeken. Ideje tehát elfelejteni a közhelyet,mely szerint Magyarországon a jazz rétegműfaj volna, mert mind társadalmi, mind földrajzi felosztásban, mind kor szerint nézve népszerű, sokan szeretik, sokan művelik és sokan hajlandók áldozni érte. A Jazznap.hu célja ennek felmutatása mellett az, hogy az ingyenességgel azokat is megszólítsa, akik eddig még nem voltak jazzklubban, jazzkoncerten, nem kóstoltak bele ebbe az izgalmas és hihetetlenül sokarcú műfajba – most jött el erre a legjobb alkalom. 

Programok és helyszínek: www.jazznap.hu

 

 

 

A UPC az elsők egyike volt, aki használta a PORT.hu címlapon új termékként elérhető wallpaper szponzorációs megoldást.

Hirdető: UPC Magyarország Kft.
Kampány: UPC lakossági
Médiaügynökség: OMG Hungary Kft.

A wallpaper egy komplett háttérkép, mely a teljes képernyőt befedi. A háttérképre a jobb és bal oldali kapun, a billboard, a half page és a medium rectangle "B" zónán keresztül láthatunk rá. Háttérképként 1-2 kép megadása ajánlott, így rotációban beállíthatók a megjelenések.

Köszönjük a UPC Magyarország Kft. és az OMG Hungary Kft. együttműködését!

Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu
CEMP Experience © 2014 ÁSZF