CEMP Experience

Decemberi kedvencünk – Jégrevü kampány, natív megoldással

2015. december 14. - b.mimi

Az Origo Filmstúdió Jégrevü produkciójában az orosz jégbalett legnagyobb sztárjai szerepelnek, ami fő üzenetként a kreatív anyagokon is megjelent. A több, mint egy hónapos, számos kiadványunkat és minden platformot (desktop+mobil+tablet) érintő kampány során sikeres natív megoldást is alkalmaztunk. jegrevu_divany_roadblock_1117_masolata2.jpg

Megrendelő: O.F. Delta Kft
Hirdető: Origo Filmstúdió
Kampány: Jégrevü

A Dívány Orosz tematikus hét keretében 14 szerkesztőségi anyag készült orosz kultúra, divat, sport, gasztronómia, pszichológia témában. A legnépszerűbb, gazdag orosz fiatalokról szóló cikket 43.573 egyedi látogató olvasta.
A tartalom Index címlapi Dívány doboz kiemelést kapott, és Dívány vezető anyagok között is megjelentek a cikkek, melyek összesen 171.000 oldalletöltést értek el. Az Orosz hetek mellékleten, valamint az egyéb Dívány felületeken display hirdetések futottak, melyek közel 2,5 M reklámmegjelenést (AV) és átlagon felüli kattintási arányt eredményeztek.

Köszönjük az O.F. Delta Kft együttműködését!

(Forrás: Dívány belső statisztika, Advertcium Adserver NG.)

Natív megoldásokról, tematikus mellékletekről érdeklődjön sales kapcsolattartójától vagy írjon nekünk

 

Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

A bejegyzés trackback címe:

http://cempx.blog.hu/api/trackback/id/tr488171012
CEMP Experience © 2014 ÁSZF